Hulp bij rugpijn in Wageningen

Rugpijn in Wageningen is steeds vaker een klacht die we voorbij zien komen. Met de manier waarop we tegenwoordig werken, is dat ook niet vreemd. Het vele zittende werk in verkeerde houdingen vraagt feitelijk om rugpijn in Wageningen. Ons lichaam is niet gemaakt voor zittend werk zonder veel beweging en zeker bij verkeerde houdingen kan dit zorgen voor problemen. Dit begint vaak bijzonder kleinschalig. Omdat we er echter veel te lang mee door blijven lopen, stapelen de problemen zich op. Kijkt u daarom niet naar de symptomen van de problemen, maar pak samen met Fysio Zandt de oorzaak van rugpijn in Wageningen aan voor het beste resultaat.

Bij Fysio ’t Zandt bestaat een bezoek uit:

• Screening

• Intake & onderzoek

• Behandeling

• Ook geopend op zaterdag

• Tot 21:00 uur geopend

• Gratis parkeren op eigen terrein​

• Persoonlijke behandeling

• Evidenced based behandelingen

Screening

Tijdens de screening wordt er gekeken of u aan het juiste adres bent of dat u toch beter een bezoek aan de huisarts kunt brengen. Indien u via de huisarts bent verwezen zal er geen screening plaatsvinden.

Intake & onderzoek

Bij het intake gesprek vertelt u uw verhaal en beantwoord u vragen zodat er een duidelijk beeld ontstaat om wat voor klacht het precies gaat. Hierna volgt een lichamelijk onderzoek die een diagnose kan doen bevestigen.

Behandeling

Tijdens de behandeling wordt er uitleg gegeven over uw klacht en hoe hier het beste mee om te gaan. Verder zal de therapeut u bijvoorbeeld behandelen door middel van deep tissue massage, mobiliseren van uw gewrichten, herstel bevorderende oefeningen.

Rugpijn in Wageningen oplossen en voorkomen

Rugpijn in Wageningen kan voorkomen worden door een goede houding en een correcte manier van bewegen. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. U heeft zich een bepaalde houding aangemeten en een bepaalde manier van bewegen aangeleerd. Wanneer dit niet de optimale manier is, bouwt u elke dag verder aan rugpijn in Wageningen. Door een afspraak te maken met de fysio komt u erachter wat de oorzaak van de problemen is en hoe u dit in de toekomst kunt voorkomen. Wel zo prettig, want dagen zonder rugpijn in Wageningen zijn natuurlijk een stuk prettiger dan de dagen met lichamelijke klachten.

Vandaag nog aan de slag met uw pijn

Rugpijn is bijzonder vervelend. U moet uw dagen aanpassen en wanneer u even vergeet dat u pijn in de rug heeft, herinnert uw lichaam u er wel aan. Maak daarom vandaag nog een afspraak met Fysio Zandt, expert op het gebied van rugpijn in Wageningen, zodat uw problemen voorgoed verholpen kunnen worden. Wij hebben contracten met de meeste zorgverzekeraars. U bereikt ons via info@fysiozandt.nl of telefonisch via 06 51 41 78 06.

Maak een afspraak om van uw klachten af te komen!

Laat uw gegevens achter dan nemen we zo snel mogelijk contact met u op.

maak direct een afspraak